Hyad33 Merhaba 13 günlük bebişimiz sürekli emiyor ve uyuyor bu normal mi? Gece en fazla iki kez kalkıyor ben asla uyandıramıyorum. Altını açıyorum yüzüne ıslak pamuk dokunduruyorum ama uyanmıyor. Acıkınca kendisi uyanıyor. Sarılığımız vardı yeni yeni geçiyor.
sehribannn Hyad33 normal ama sarılık geciriyorsa 2 saati geçirmeyin emzirmek için bol bol emsin,bide ben ayağının altını.gidiklardim uyanirdi
Zuzununkeremi8 Hyad33 normal ama siz zorla uyandırıp emzirmeye çalışın şekeri düşmesin ayakların altını küçük küçük sıkın daha küçük çünkü ben bir saatde bir kaldirp zorla emzirmeye çalıştım 1ay boyunca
Hyad33 K2C2 iki gün arayla kanda bakıldı 13 dü yani yükselme yoktu aynı olunca yatış vermediler 2-3 saat ışık altında kaldı sadece şu an baya geçti sarılık
Dlk55blt-rdvn Ben de hiç uyumuyor diye dert yanıyordum emzirmek için hiç uyandırmama gerek kalmıyordu hala da aynı uyku yok huzursuzluk ağlama desen var
sehribannn Hyad33 bol bol emzirmeye devam edin bazı bebekler sarılık nedeniyle de uzun uyuyorlar tabi genelde çoğu bebek bir sıkıntısı yoksa uzun uzun uyuyor zaten şekil a ; benim oğlum 😂nazar değmesin 4. Ayda uyku gerilemesi falan yaşamayız inşallah
Sevoinci Hyad33 benim bebeğimin de 12 idi sarılığı dediğiniz gibi çok zor oluyordu ama ben çok uğraştım sürekli emzirdim geçti bide mavi ışık aldım eve onda uyuttum
Lalalac 19 gunluguz. Sarilik hic gecirmedi. Ama uykucu sirin. Emiyor uyuyor. Arada gunduz uyanik kaliyor. Ama hak ettim kizim 2,5 aylik saat basi uyanirdi. Hala 1 kere uyaniyor🤦🏻♀️