Violet Yazın parfum kullanmayı pek sevmiyorum ,anladığım kadarıyla çiçeksi hafif bir koku arıyorsunuz. Gucci-bamboonun bargello muadilini kullanmıştım hafif ve hoştu. 161 olması lazim kodu. Farklı doldurma markalarda da parfümün orijinal adini arayarak kod bulabilirsiniz. Bir de rebulun bouquet diye bir kolonyası var buram buram çiçek kokuyor ,aşırı sıcakları sadece onunla geçirdim. O da Tommy girl muadiliydi.
Emporio Armani - She
Burberry- The Beat
Gucci- Bloom
CK-Beauty
Viktor&Rolf Flowerbomb
Avon-Perceive
Cerutti-1881
Aklıma gelen çiçek kokuları. Çoğu parfumcude varlar ,isim söyleyerek veya kodlarına internetten bakıp deneyebilirsiniz 😊
Fragnatica diye bir site var ,parfümler hakkında, oradan beğendiğiniz parfümlerin notalarina,benzerlerine de bakabilirsiniz. Genelde bu siteden inceleyip gidiyorum ben işimi kolaylaştırıyor, çok pahalı parfümlere bakamasam da aşırı kararsız kalıyorum ya 😅 bir de orijinallerine durumum yetse on yıl mağazadan çıkamam sanırım 😂