Balbeby merhabalar öncelikle nice yaşlariniz olsun ama Polis pastası baya çocuksu şöyle ki anaokulundan ilkokul çağlarına kadar çok mutlu eder ama lakin bana yapılsa zaten mesleğim polis sıkılırım açıkçası görev koşuşturma derken yorucu bir meslek doğum günümde görmek istemezdim , (biliyorsunuz eve gelince off moduna geçiyoruz) beni daha mutlu edicek olan sade ama içi sevdigim meyvelerle olan ya da çikolata dolu böyle bi pasta olurdu… Ama gönlünüzden geçeni yine de yapınız tabi 💕 eşinizin Mutlu olacağı şeyi bir tek siz bilirsiniz