Guel_ Bizde biogaia ve nurse harvey's gaz şurubu çok işe yaramıştı. Masajı asla sevmezdi bizimki de gaz çıkarsa bile yetmiyordu. Ek olarak kimyon yedim bende. Rezene çayı içtim dene bir istersen canım. 3.aya doğru geçti. Kaka icinde 1.5 ay önce başladı yapmaması. Doktor gelişimi de iyi dedi anne sütü aldığı için günde bir olabilir on olabilir günlerce yapmadığı olabilir demişti. Sıkıntı çekmesin daha fazla diye 6.günde yağlı fitil yap demişti. Bi süre sonra o da normale dönüyor. Her gün yapmasa da bi kaç gün sonra kendi yapıyor yapmazsa yine fitil atıyorum. Ama kilosu iyi değilse anne sütü yetersiz olması da günlerce kaka yapmamasına sebep olabiliyormuş. Büyüdükçe geçer düzene girer umarım.