Guel_ ben sab simplex kullanıyorum canım pazar günü başladım baya gazını çıkarıyor ama benim oğlum yaklaşık iki haftadır kakasını yapamıyor aniden kesildi ben mecbur doktor önerisiyle fitil veriyorum ama fitil popoda kalmıyor geri çıkıyor ancak öyle kaka yapıyor kendi de yaptığı zaman birden yapıyor,fakat ıkınırken öyle kötü oluyor ki benim de onunla ağlayasım geliyor 🥺 51 günlük şu an benim de sizin gibi başlamıştı