Benherseydenoncebiranneyim Oioi’nin çok güzel slikon ve vakumlu ürünleri var hepiniz biliyosunuzdur. Ancak çok pahalı. Önlüğü, tabağı, kaşığı set halinde 600 lira falan. Bu markanın bi muadili yok mu?
BuzluKahve Benherseydenoncebiranneyim tabakta ben essbaby aldım, bardak kaşık ve önlük oioi. Kaşığı ve bardağı hala kullanıyor 27 aylık.
zehraaktas Benherseydenoncebiranneyim açıkçası tabak falan evden kullanıyorum henüz bardağa geçiş yapamadık ama kaşık da 3 lü Bi mama kaşığı seti aldım onu kullanıyorum kimseyi yadırgamıyorum ama 3 4 parça şeye o kadar para vermek bana gereksiz geliyor ya
Ucansupurge Benherseydenoncebiranneyim Tabak olarak babyplus silikon bölmeli tabak aldım kaşık olarak weebaby silikon uçlu ikisinden de memnunum bir sürü kaşık çatal aldım weebaby kadar memnun kalmadım burada gördüğüm bir öneri ile almıştım bende.
kasimonbes Benherseydenoncebiranneyim takimi pahali ama tek tek farkli yerlerden aldim. Tabagini babymall onlugunu ebebek kasik vs de trendyol sanirim suan hatirlayamadim oyle uyguna geldi
seboss35 zehraaktas katılıyorum daha ek gıdaya yeni başladık belki de o yüzden ihtiyaç duymadım almaya ama ilerde de almayı düşünmüyorum bir tane küçük kase belirledim yedirecegim şeyleri hep ona koyuyorum kaşığı almıştımalmıştım ısıya duyarlı kaşıklardan Önlük de muşambali olanlardan takıyorum yıkaması kolay diye
zehraaktas seboss35 yani bence de ne kadar kullanacaklar ki zaten her şey gereksiz çok pahalı önlüğü Bi derece anlarım haznesi falan ama onun da muadili var 50 60 tl ye e bebekte satılıyor ama o da bana pahalı geliyor alt tarafı önlük benimki kendi yemeğe başlayınca aktivite önlüklerinden almayı düşünüyorum şuanlık havlu önlüğümüz var ama bardak olarak ne kullanırım bilmiyorum
Dnckrn O zamanlar bende heves etmıştım iyi ki almadım normal basıt bı sılıkon kaşık ve her evde olan kaselere koydum hep şuan 15aylık mama sandalyesine elle yıyebılecekleırnı koyuyorum ordan yıyor zaten rahat
Mom_122 Benim kızım 7 aylik ilk çocuğum olduğu için olmuşken en iyisini alayım diyerek oioi markasının önlügünü kasıgini ve tabagini aldım. İnanın çok gereksizmis o kadar para verdiğime pişmanım. Daha uygun fiyatlı bir şey de alabilirmisim. Önlügünden memnunum ama hiç gerek yok bence o kadar fazla para vermeye