Kızlar merhabalar, oğlum 18 aylık tek çocuk. Bu yüzden paylaşım vs bilmiyor öğretmeye çalışıyorum eline bir araba alsa hadi bana bir tane arabalarından ver birlikte oynayalım vs diyorum veriyor oynuyoruz ama sıra akranlarına gelince çıldırıyor. O an elinde ne varsa yere atıyor, kendini yerlere atıyor, kafasını duvara vuruyor. Yani ben bazen inanamıyorum verdiği tepkilere. Bu sadece paylaşacağı zaman değil genel olarak istediği şeyler olmayınca böyle yapıyor. Hiçbir zaman sussun diye isteği şeye evet demedim, dışarıdaysak ve bu durumu yaşıyorsak aldım eve getirdim aman rahatımız bozulmasın diye isteği her şeyi önüne yığmadım ama çocuk niye böyle oldu bilmiyorum. Hatta bu sebepten yarım gün kreşe yazdırdım haftaya başlayacak. 18 aylıkken 2 yaş sendromu başlar mı acaba bilgisi olan anneler var mı 🥹