Bebeğin iciyorsa kesinlikle değiştirme. Doymuyor diyenlere inanma çünkü hipp sindirimi kolay, gaz yapmıyor şişkinlik yapmıyor bu yüzden de bebek çabuk acıkıyor. Biz de hipp kullandık ilk 4 ay, sonra biberon tutmamaya başladı. Hem biberon degistirdim hem bebelac gold kullanmaya başladık ama yeniden hipp için bi kere daha denesem mi diye düşünüyorum