Minik12_3 Biz İki ayımız Bitikten sonra Sadece Sağlık ocagina Gitmeye Basladik Sağlık Ocağına Gidiyoruz Kontrolleri Hep orada Yapiliyo Hemşire Bakiyo zaten Genelikle Ama Tanıdığım Çoğu Kişi her ay kontrollerini Hastanede Yaptiklarini söylediler Hastaneyemi gitmem gerekiyor benim. doktor bana Sağlık ocağına Başlaya bilirsiniz Artk kontrollerinizi Onlar Yapicak demişti kafam karıştı
Zeynepppppp Minik12_3 6 aya kadar ikisine de gittim sonra 2 ayda bir hastaneye gittim sağlık ocağına ayda bir gidiyorum şuan 13.5 aylık yasinda gittim sağlık ocağina aşısı için cuma günü de hastaneye goturcem kan değerlerine baktırmak için
Aselim38 Minik12_3 tercih meselesi sanırım. Biz 6 aylığız her ay rutin doktorumuza gideriz sağlık ocağına aşıdan asiya yada cagirdiklarinda gidiyoruz.
MayneymisAltintop Her ay gideceğiniz bir doktor olması daha iyi 👍🏼 Maalesef bir çok sağlık ocağı baştan savma kontrol ediyor. Sadece kilo boy bakıp yolluyorlar. Oysa doktoru birçok ayrıntıya bakıyor.