Bende bu soruya çok takıldım doktora sordum herkes doymuyor aç sütün yok falan dedi
Doktor da emme refleksi olduğu için emdigini sürekli arandığını tokluk açlık bilmediği için ve anneye ihtiyacı olduğu için dedi
Yani sadece açlıktan değil senin kucağında olmaya.ihtoyaci olduğu için
Şuan 3 aylık oğlum emmesi için uğraşıyorum sürekli etrafı incelemek istiyor emmek istemiyor 😂