Bebeğim henüz 13 günlük ilk başlarda sütüm olmadığı için eczane önerisiyle bebelac gold mama verdim tabiki biberonla. 3 gün sonra sütüm gelmeye başladı ama az olduğunu ve yetmediğini düşündüğüm için mama ve kendi sütümü birlikte vermeye başladım. Bu arada bebeğim beni asla emmiyor sütü mü de sağıp biberonla veriyorum ki kendi sütüm 3 saatte bir 30 cc ancak çıkıyor
haliyle bu beni daha çok yoruyor tahmin edersiniz 🫠 ben en baştan beri bebeğime mama verdiğim için su da vermeliyim ? Büyüklerimiz bi ver bi verme diyor vermelimi yim doktora sormaya çekindim bunu