20Elif26 Oykumilam zeytinyağı direk uygulamayın soğuk sıkım olması lazım bir taşım ocakta tutun asidi gitsin öyle sürün
Pnr0190 Oykumilam benim bebeğimde çok gazlı damla kullanıyorum ama çok etki etmiyor alttan gazını çıkarmasına ve kakasını yapmasına.hep çok ıkınıp ağlayıp yapıyor ben de sizden Sonra okudum yorumlar iyi yöndeydi.Ben de denemeyi düşünüyorum.
Oykumilam Pnr0190 segreltip kullanmak daha iyiymis zeytinyagina bir iki damla damlatip yaglamak daha iyiymis hem keskinligi azaliyomus aklinizda olsun sizinde biz daha cok kucuguz damla vermediler bize oyuzden alternatif yollara basvurdum insallah ise yarar sizdede 🤗
Babyboys Oykumilam karnını ve ayağını sıcak tutması için kullanılıyor asla yutulmamalı ben kullandım faydasını görmedim Asla kullanmayın veya kullanın diyemem tecrübem bu yönde