fa_sena_y her bebeğin gelişimi farklı,hemde her bebek malesef güleç olmuyor şekil A oğlum🤣🤣benm bebeğim 3aylık her dakk çığlk sesli gülme olmuyo arada yapıyo ama bebeğin yapısı bence,doktorumuz oğluma aşırı cool hiç pas vermiyo dedi🤣🤣,inşallah büyüyncede böyle olur🤣