Merhaba sevgili anneler,
Bebeğime geçen hafta 2. Ay sonu aşıları yapıldı. Karma aşı, verem ve kpa olmak üzere 3 aşı oldu. Hemşire bebişi soyup, sol kol ve 2 bacağından olmak üzere ard arda vurdu iğneleri. Normalde bebeğim çok sakindir ama çok ağladı. O günden beri de huysuz. Banyoyu çok sever ama ilk kez bugün banyoda da ağladı. Onu soyduğum zaman aşı yapacağımı düşünüyor muhtemelen. Soyduğum zaman özellikle ağlıyor. Bu aşıların hepsini aynı gün yapmaları zorunlu mu? Hepsinin birden yapılması çok saçma değil mi? Çocuğumda resmen travma yaşattı bu aşılar. Aynı durumu yaşayan var mı?