Doğumdan itibaren doğum kontrol hapı kullanıyorum.Hic adet görmedim. Görmek istediğim için de 3 gün önce bıraktım. Bugün çok az kanamam gelmiş. Komple adet olduktan sonra başlarsam hapa tekrardan adet olurmuyum yine yoksa kesilir mi tekrardan bilginiz varmı