Demirbebek biz de gaz ve kabızlık için kullandık. Çok Faydasını gördüm. Sonrasında aptamilin conformil ürününü keşfettik daha ucuz ve ondan çok daha iyi etki etti. Hatta sadece bi paket kullandım ve 2 aydır hiç sorun yaşamadım. Tekrar almama gerek bile kalmadı.