NurR Merhaba oğlum 15 aylık. Dün menenjit b grubunun son dozu yapıldı. Gece hiç uyumadı gündüzse uykulu halsiz ama sürekli çığlık atarak uyandı ve ateşi var dünden beri. İlkinde hiç böyle olmamıştı ikinci de olması normal mi? Ne zaman normale döner? Cevaplayanlara şimdiden teşekkür ediyorum 🙏