bym Kızlar merhaba, benim oğlum 3 ay 7 günlük bgn :) eller ağıza gidiyor, salyalar başladı birkaç haftadır. gülmeler genelde tokken çok fazla oluyor ama açken ya da sıkıldığında (çabuk sıkılıyor) huysuzlaşıyor. oyuncaklar birkaç haftadır daha fazla ilgisini çekmeye başladı onları görünce direkt tepki veriyor. sizler de gelişmeler nasıllll? :)
Smyy41 bym eğer elleri ağzındaysa ve salyaları akıyorsa erken diş çıkartabilir annesi benim kızım da 3 ay 6 günlük ve alt köpek dişini çıkarmış durumda 😊
Handan57 bym tam 3 aylığız bizde bütün tepkiler bizdede var artık kendini ifade edebiliyo acıktıysa yada uykusu geldiğinde huysuzlanıyor herşey dikkatimizi çekiyo ellerimiz hep ağzımızda Ewt tükürükler sallalar ☺☺ günde 3, 4 defa üst değiştiryrm
Tuba_01 bym 2 ay 18 günlüğüz 1 haftadır bizim de aynı bu 2 gündür de kolunu yalamaya başladı uyuduğu yerde kolunu yalıyor sonra bacağıma yatırıyorum belini sıvazlıyorum bi bakıyorum eşofmanımı yalıyor baya tükürük olmuş heryer 😄
akillibidikcgty bym 3ay14 günlüğüz oyun halısında oyuncakları tutuyor eli ve ayaklarıyla. Yumrugunu ve parmaklarını tutuyor. Salyeleri akıyor. Diliyle alt damağını kaşıyor. Dr diş çıkarmıyor bu ayki reflekslerinden biri demişti. Hep gözü annesinde🤣 bana çokkk gülüyor. Etrafına bakınıyor birşeylrr keşfediyor demekki. Birkaç kere kahkahasını duydum. Dönmeye başladı ama yüzüstü duramıyor biraz tembel 😝
Rumeysa_18 2 ay 22 günlüğüz bize iki elini birden yumruk yapıp cok cok cok emiyor emzik veriyorum atıyor elini alıyor ağzına
bym Rumeysa_18 biz de emzik sevmiyoruz. 3-4 farklı marka denedim ama olmadı ancak gece uyku öncesi biraz alıyor o kadar. dediğiniz gibi atıyor sürekli ama ağzına eli yada yanındaki eşyalar ne bulursa almak istiyor
bym Smyy41 maşallah erken çıkarmış sanırım :)) ben daha var diye düşünüyordum ama salyalar köpük köpük başlayıp baya arttı. oyuncak örtü ne bulursa ağzına atıyor valla. dişinin çıktığını nasıl anlamıştınız başta?
sumeyyeee93 Smyy41 3 ay 10 günlük kızım çok fazla salyası akıyor elleri ağzından çıkmıyor ve huysuz dişşş miiiiiiii yoksaaaaaa 🙈😣😂🤗
Zezee Smyy41 ya o kadar erken çıkıyor mu bizde 3 ay 8 günlüğüz beş gün önce doktora gidince eller ağızda gidiyor mu dedi evet dedim tükürük yapıyormj falan diye sordu evet diyince bize jel yazdı onu rahatladık dedi bende almadım henüz erken diye ellerini keşfettiğini ağzına soktuğu için tükürük oluşturduğunu düşünüyordum. Bizim de mi diş geliyor ki. Huysuzluk huzursuzluk var mıydı peki sizde
bym Handan57 evet en zoru üst değiştirmeler 😂 sırılsıklam yapıyor. bir de ben çişten dolayı sürekli üst değiştirmek zorunda kalıyorum. prima kullanmamıza ragmen hala bezden kıyafete akıyor nasıl oluyor anlayamıyorum artık 😳
Smyy41 bym damakları şişmişti kırmızı olmuştu sadece dişleri beyaz beyaz belli oluyordu damağın altında bide gündüz uykularımız bitti maalesef sürekli huysuz sürekli ağlayan bi bebek oldu
Deletedmom322 bym benim bebeğim de bugün 3 ay oldu, oyuncaklarını falan tutabiliyo mu elinde sizin bebeğiniz benimki sadece üzeri örtükse onu çekiştiriyo benim parmaklarımı falan tutuyo ama oyuncak almıyo eline tutması mı lazım daha erken mi
bym Smyy41 dişten dolayı sanırım :/ ama eminim o da düzene girecektir. bizimkinin hiç öğlen uykusu yok onu bir türlü oturtamadık. 10-15 dakika sızarsa ne ala. önceden bu kadar belli etmiyordu ama artık öğlen uyku uyumaması onu da zorluyor sürekli ağlıyor ve uyutmaya çalışırken gözleri gidiyot ama kesinlikle kendini bırakıp uyumuyor. büyük bir direnç gösteriyor uykuya
Smyy41 bym aynı bizimkide sabah 7 de uyanıyo akşam hava kararana kadar parça parça 10-15 dakika uyuyo aslında çok uykusu oluyo ama bişey engel oluyo uyumasına
Saricizgilibeyazev bym emziriyormusunuz ? Genelde emziren anne bol kahve çay içiyorsa o da bebeği etkiler
bym Deletedmom322 tam olarak kendi kendine tutamıyor bizimki de ama ben eline verirsem biraz tutup sonra bırakıyor. yani henüz çok net bir tutma refleksi yok. ama dediğiniz gibi örtü bez gibi şeylere hemen yapışıyor. sanırım bu ay güçlendikçe gelişecek tutma kısmı
cicekannesi22 bym canım benimde kızımın hep dışına çıkıyordu düzgün bağlamaya dikkat et çünkü kıpır kıpırlar
bym Smyy41 aynı bizimki de öyle umarım bir düzene oturturuz valla :/ çünkü gündüz uyusalar biraz bize de zaman kalabilir. şu an sürekli kucakta ya da ayakta sallama şeklinde geçiyor
Eymeniim Smyy41 benim bebegimde öyleydi nasıl gündüz hiç uyumaz diyordum megersle sırt üstü yatmak istemiyormus yüz üstü denedim şimdi 2 3saat hiç kalkmadan uyuyor gunduzleride :)
Deletedmom322 bym inşallah 🙏 ben de bir an önce oturma pozisyonuna geçse diye bekliyorum 😊 en azından önüne koyarız oyuncakları işimize bakarız ama daha var 🙈
Smyy41 bym çok zor gerçekten ne bi iş yapabiliyorum ne yemek kollarım kopuyor artık sürekli kucakta gezdirmekten Allah yardımcımız olsun ne diyelim
bym akillibidikcgty yüzüstü kısmı alıştıkça gelişiyor. ama sürekli yeni bir şeylerine şahit olmak çok güzel bir duygu gerçekten ☺️
bym Saricizgilibeyazev maalesef doğduğundan beri meme reddi yaşadık. uzun süre sağarak idare ettim ama hiç emmediği için sağmayla da çok ciddi oranlar çıkmadığından mama takviyesine mecbur başlanmıştı. son 1 aydır da süt bittiğinden sadece mama yiyor ne yazık ki :/
Deletedmom322 bym ya bi de benim bebeğim yüzüstü yatmayı hiç sevmiyor 🙄 ne zman yatırsam bunalıyo çırpınıyo resmen nefes nefese kalıyo sanki, yatmasa olmaz mı ki 🤔
akillibidikcgty bym aynen canım çok hoşuma gidiyor gülümsemesi Benimle ve babasıyla konuşmaya çalışıyor değişik sesler çıkarıyor agu dışında da. Ayrıca aynaya baktığında kendini görünce gülümsüyor ara ara . Aynen hergün biraz yüzüstü koyuyorum bakalım biraz daha geçsin durur inşlh
Saricizgilibeyazev bym olsun cnm sağlıklı olsunlar da bir çok anne bu durumu yaşıyor netice de çok normal bir durum 🙏🏻