tubasd üzmeyin kendinizi Olabilir Atak Geciriyo Olabilir Benim Bebeğim de 2. Ayda Bi başladı 4 aya kadar Çok tutmadı Ağlaya ağlaya Veriyordum Ağzına Çığlık çığlığa Vermeye calisiyodum bazen Ayakta Gezdire gzdire Emziriyodum Sabır gerçekten Sadece Sabır gösterin Ve Motivasyonunuz Yüksek olur umarım bir an önce geçer benimki kadar uzun surmez