Aylasrsn Merhaba arkadaslar bugun internette ve girdigim aktarcida agumamanin reklamni gordum. Kasik mamasi olarakta veriliyor. Biberona koyulupta veriliyor. Bunu kullanmis olan varmi aranizda. Ben illkez duydum