Arada fark var mı merak ediyorum? Bu şekilde ikisini kullanan var mı ya da arkadaşında olup karşılaştıran bizimkiler hep v12 o yüzden karşılaştırma yapmadım,eko modunda çok çekmiyor gibi geliyor ama diğer modlarda şarj hemen bitiyor
Bide tuşa basılı tutmak zor oluyor mu ?