Canım Anneler günaydın ❤️
Tayin hakkında ne düşünüyorsunuz deprem illeri şark illerine eklenmiş. Martta tercihler yapılacakmış sanırım. Gidecek misiniz, ipka verecek misiniz ? Hangi şehirleri yazmayı düşünüyorsunuz? En merak ettiğim de eş durumu olayı nasıl oluyor hemen oluyor mu ben 112 personeliyim eş durumu onaylanmaması gibi bir durum var mı birde bizi farklı yerlere verirler mi diye düşünüyorum daha önce eş durumu tayini yapan varsa bilgi verebilir mi ☺️