Kızlar herkese merhaba. Dün bebeğim akşam 9 dan 12 ye dek ağladı susmadan. Çocuk aciline götürdük. Doktor her şeyin yolunda olduğunu söyledi ve bu damlayı verdi. Akşam damlattım ve çocuk gözünü uykudan açamıyor resmen. Normal mi? Zorla uyandırıp emziriyorum pat geri uyuyor