Benim bebeğimde 4 ay 20 günlük. Son 1 aydır gün geçtikçe uykuya direnme olayımız çoğaldı. Gündüz uykularımız kısaldı önce ardından uykuya direnme başladı. Normalde beşiğinde hafif sallayınca uyurdu, sonra salla ee ee yap başladım öyle uyuyodu şimdi hiç biri kâr etmiyo 1-1,5 saat uğraştığım oluyor dalsın diye. Kıyamet koparıyor, çileden çıkıyorum Allahımm yeteeer diye bağırıyorum ama ona ama kendime patlama oluyor haliyle hiiiç istemiyorum ama kafamı duvarlara varacak gibi oluyorum bebemde derin bi ooof bile çeksem sesim az yüksek çıksa üstüne alınıp daha çok ağlıyor. Ya cebelleşiyorum bildiğiniz. Memede uyutmaya başladım oda beşikte ağlamaktan helak olunca meme alıyo yoksa meme reddi de var tabii. İnşallah geçer inşallahhhh. Benim bebem desteksiz uyucak diyodum bide kendim destek almalık oldum.