omerinannesi_2705 ikierkekannesiii bebeğim 9 aylık Tise = teyze Hatede = Hatice Furdi= Firdevs ( bu ben oluyorum ) İşi düşerse de ayye 😂 Rabbim evlatlarımıza sağlıklı uzun ömürler versin ❤️
mavikalpefe124 ikierkekannesiii Gölge - Goge Su- Ögü Alkış- Atış Sekiz- Öküş Anne- Abba 😄😄 Aklıma gelenler bunlar 10 aylık
oglumubeklerken Kose21 babaanne- cababa Benim kardeşim de babanneme lolo diyordu ne alakaysa 😅😅 babannemde anneme kızıyordu tipik kaynana olarak, çocuğa neden böyle öğrettin bana babaanne demesini istemiyor musun diye 🙄😅
melis94 Oğlum 3 aylık sabırsızlıkla konuşmasını bekliyorum ya anneyi ilk ne zaman tanıyorlar tam olarak acaba . Bide azıcık agulamaya ne zaman başlar
Yadesmom melis94 4 aylıkken başladı bebeğim. Tanıma konusunda da sanki hep tanıyorlar ya kokuyla doğuştan bağ kuruyorlar gibi yine de ayırt edip gülücükler saçma 4 ay sonrası başladı bizde
gurbetcimami ikierkekannesiii helikopter - eligöpter bir de bugün ilk defa söyledi çok duygulandım (anne benim hayatımda en güzelsin dedi ve iyiki varsın ) dedi çok şaşırdım 😍
Umutpasaninannesi Bizimkide Fatma yerine batma diyor Hera dicegine heya diyor abba diyor sus dicegine şiii diyor abi dicegine ayi diyor😀
mamanveutdormir ikierkekannesiii mamani = yumurta kaç haftadır ne demek çözememiştik bu sabah anladık 😅😅
Mufettis_Gadget Nazli_Cicek kitaplarında, zıbınında ve çorabında var çünkü herşeye bu ne dediğimiz için doğal olarak söylüyor 🙈
HONEYBABY_ ikierkekannesiii kardeşim ayakkabı ya aba diyor du . Eşimin ismi Abdulsamet yeni nişanlandığımızda abdus abi diyordu . Sonra abduşşamet oldu şimdi düzgün söylüyor.
MuhendisanneBusra Ismi Kerem adın ne deyince Kemeğk diyor sonunu uzatarak😂 İstemediği bisey olunca kokuom diyor Uçak - ötügatan vuu 😂 Patates - patikete Göbek - göbük Köpek - köpük Yumurta - yumm