Busebulut ben de ıslak mendil kullanıyorum ama çok fazla bastırmıyorum mesela özellikle pişik olabilecek yeri tahriş etmeden silmeye çalışıyorum ve kuruması için biraz havalndırman gerekiyor, evde oldugun zamanlarda biraz buyuyene kadar suyla silersen güzel olur