Ya bu devletteki doktorlar ne arkadaş sanki başhekim burunları kaf dağında şu zor zamanlarda bişey demeyelim demeyelim diyoruz inanın çıldırtıyorlar oğlum iki gündür hasta idarrar yollarında enfeksiyon varmış ve ben bunu tahlil istemesem ogrenemiycem çocuğun şikayetlerini anlatıyorum alık gibi yüzüme bakıyor benim konuşmama izin vermiyor asla ben sıkıntıları anlatıyorum oradaki teknikere biseyler diyo kendi doktorumuz vardı ateşlediği ve aşırı kustigu için vakit kaymetmek istemedim yakında ilçede bı hastaneye götürdüm çocuğumun derdine mı yanayım tatmin olmadım ona mı yanayım iğne yazdı benim çocuğumun vücudu ilacı kabul etmiyo şurup vs anında kusuyor tamam Allah razı olsun ondan mıdir bir tık iyi ama yazarken bile kafası karıştı bebek kaç kilo nasıl yapsak vs biseyler diyo kendi kendine beni azarlayici davranışlar bı asagdan gormeler
Varmı bu iğneyi yaptırıp yan etki herhangi bir sıkıntı vs yaşayan ağır olur mu çocuğumun derdinden kafam beynim durdu yarında aynı olursa kendi doktorumza goturcem bu arada 9 aylık olcak
Ha bu arada hastanedeki hemsireyede ayrı bı gıcık oldum iğne yapıyor çocuğun bacağını tam tutacam iğneyi sert bir şekilde vurmaz mi çocuğa acele acele yavrum nasıl ağladı