NurR Neslihansr lcw dan çoraplı tayt aldım birkaç tane ama çok rahat bol baya bide dışarı çıkarken soğuklarda havlulu külotlu çorap giydiriyorum ama hiç sıkmıyor bol bacakları ve popo bölgesi
Askmeyvesininannesi Neslihansr Her ikisinide çok soğuklarda giydircem Taytı tek başına giydiriyorum Kilotlu çorapta aldım onuda havalar soğudgnda dışarda
Deletedmom212 Neslihansr erkek bebekleri sıcaga cok alıştırmamak gerek canım ben ikisininde giyilmemesi taraftarıyım
Neslihansr MuhammedAmine büyükler içinde var mı peki ilk doğdupu zaman kullanıyodum ama büyükler için göremedim ondan
MuhammedAmine Neslihansr benim oğlumda 9 ay 10 günlük LCWaikiki den aldım yeni kadife kumaş 40 liraydı 2 li normal penye kumaş 2 li olan da 36 liraydı sanırım çok kaliteli
kivirciginannesi Neslihansr ikisinde değil pamuklu pijama altı üstüne kıyafet giydiriyorum. Diğer ikisini sağlıklı bulmuyorum