Kızlar depremdenden dolayı Maraş Antep malatya Hatay şark görev yeri oldu biz 5 Yıldır Antepteyiz ve ilk görev yerimiz, bu yıl tain çıkıyordu normalde şimdi şark görevinide. şuanki görev yerinizde yapıcaksınız diye bi yasa çıktı yani bizim tain mevzusu yalan oldu bi 5 yıl daha Antepteyiz 😔 dilekçe yazdılar ama kabul olur mu bilmiyorum gitmek istiyorum antepten sizde durumlar ne kaderdaşım varmı aranızda