Merhaba kizimin bugun sirtinda boyle hir dokuntu oldu. Degisik birsey yemedi ama. Ben yokken annem ozmo kulah cikolata yedirmis. Doktorjna yazdim uyuzdan korkarim. Sicaktan olmus olabilcegini soyledi biraz fazla giydiririm. İki gundurde cok terledi ondan olabilir mi. Sizce nedir neye benziyor😞
