Benim kızımda uyku tulumu giydirdiğim ilk zamanlarda yapıyodu bunu bunalıyolar sanırm. Simdi iyi alıştı sükür. Birde aglaynca ışık açmak yada sakinlestircem diye cok konusmak ii gelmiyo. Sessizce kucakta olmak daha iyi geliyodu, benim kızima en azından