Kuzeymomss robot süpürge hiç kullanmadım ama 4 aydır dyson kullanıyorum her kullandığımda allah eşimden razı olsun diyorum inanılmaz pratik. Ben tozu bile onunla alıyorum ki zaten toz olayı inanılmaz azalıyor eğer alırsanız fark edeceksiniz. Benim resmen halılarımın rengi açıldı 🙃 ve sürekli vileda yapmaya gerek kalmıyor. Haftada bir elimle siliyorum yetiyor ☺️