kuzeyinannesi2023 Maalesef ki bırakamıyorum :( ama psikolojim bozuk her sigaradan sonra üst değiştiriyorum, diş fırçalıyorum çoğunda, elimi ağzımı yıkıyorum ama bırakamıyorum.. var mı başka içen anne, aynılarını yaşıyor musunuz? Nelere dikkat ediyorsunuz? Bırakan anneler varsa nasıl bıraktınız? Sevgilerimle
gecekusu_- kuzeyinannesi2023 maalesef ki bende içiyorum ve doğum yapalı 8 gün oldu 😢 keşke bırakabilsem ama olmuyor 😢 bende özenmeye çalışıyorum tabi ne kadar olursa 😢😢
Tansukiz kuzeyinannesi2023 içmesem ne bebeğime bakarken sakin olabilirim ne lohusalığı atlatabilirim. Marifetmiş gibi olmasın ama hamileyken de bırakamamıştım zaten çok azaltmıştım onla yetiniyordum. Genellikle emzirme sonralarında içiyorum paket paket değil de günde 4-5 tane falan araya zaman giriyor bebeğim tekrar emene kadar
kuzeyinannesi2023 QueenMommm hamileyken çok azaltmıştım yine üzülerek içiyordum ama artık daha kötü hissediyorum kendimi :( bebeğe kokmamak için çok kasıyorum, sütten geçmesin diye saat dakika sayıyorum..
kuzeyinannesi2023 gecekusu_- aah ah, sezaryenden çıktım aklımdan sigarayı çıkartamıyordum çok lanet bir şey :( doktordan izin almaya çalıştım, elimde serumla aşağı kaçtım en sonunda :((
Tugcex Ayy bende bırakamıyorum ilk doğduğunda eşim asla istemedi içmemi en az 6 ay içmiceksin dedi bana gerizekalı. Doğumda allahtan annem geldi de eşimle kaynamam yemek yemeye gidince sezeryanlı halimle hemen aşağı inip içtim. Bikaç gün eşimden sakladım 2-3 tane içiyordum 1 hafta böyle sürdü sonra eşimin kuzeni bi güzel haşladı onu bende içiyorum dedim şuan kasmıyorum hiç içiyorum napiyim ha deyimce bırakılmıyo içmeyince çok agresif oluyorum
kuzeyinannesi2023 Tugcex kimsenin size karışmaya hakkı yok, sanki anne değilsiniz evladınızı düşünmüyorsunuz :)
kuzeyinannesi2023 Tansukiz aah ben de öyle maalesef sizi çok iyi anlıyorum. 4-5 ile sınırlandırmanız da çok güzel, ben onu bile beceremedim :( emzirme sonrası olmasına gayret ediyorum ama miktar çok, sabahaa kadar her kalktığımda da içmeye başladım
Hndealnathn Ne kadar ağzınızı burnunuzuda yikasasiniz üst başta değiştirseniz bunların hepsi sigara içmek için arkasına sığınılacak bahane.bende sigara kullanan biriyim canım istedi mi hemde öyle böyle değil elimden gelse paketin tamamini yakıp ağzıma sokayım o derece cildiriyordum kaç kez elime aldım bıraktım sayısını hatırlamıyorum.ama yapmadım.ne hamileyken ne emzikliyken ağzıma koymadım.zor oldu ama dayandım.
Arse1989 kuzeyinannesi2023 hamile kalmadan 6 ay önce bıraktım doğum yaptım kızım 10 aylıktı sanırım malesef bende başladım emzirmeye devam ediyorum nasipse 2 yaşında emzirmeyi sonlandırmayı düşünüyorum.
Emmosch Bende ara ara içiyorum,3-4 günde 1 tane,o bana bi motivasyon oluyor,biliyorum saçma ama sanki o benim için bi kaçamak oluyor,bi rahatlama anı, keşke hiç içmesem ama canım istiyor
ayselk3564 malesef bende basladım . hamileligimi ögrendigim an bırakmıştım.düşünün ki kurdeşen döktüm ilk bıraktıgım zamanlar stresten basit geliyor konuşmak
kuzeyinannesi2023 ayselk3564 evet maalesef, herkesin fikri kendine katılıyorum kesinlikle saygı duymak lazım
Hellomoto kuzeyinannesi2023 bende içiyorum sızım gibi aynı heryerimi yıkıyorum öyle yaklaşıyorum ama sütten bebeğe geçiyormuş çok huysuz sinirli uyumayan Bi bebek keşke bırakabilsem sinirimi anca sigarayla bastırıyorum eşimle çok sorun yaşıyorum sigarayı birakirsam Bi kaza çıkacak
kuzeyinannesi2023 Hellomoto sütten bebeğe geçme konusunu biraz daha detaylı araştırın bence madem bırakamıyorsunuz bari kendinize onu sıkıntı etmeyin onca dert arasında :(
Hellomoto kuzeyinannesi2023 Bi arkadaş söyledi senin stresin sütten bebeğe geçiyor ilk bebegimde kaynanamla yaşıyordum çok stresliydim 2 çocukta ayrı eve taşındık bu çok uslu dedi bende işte sigara da içiyorum sütten geçiyordur diye düşündüm
kuzeyinannesi2023 Hellomoto kesinlikle her şey bebeğe geçiyor maalesef çok dikkat etmeliyiz kendimize♥️