[bilinmeyen] göbek kordonunda sinir olmadığı için canının yanmadığını söylemişlerdi bana. Bizim 13 günlükken düştü. Göbek içinde iltihap vardı. Dediğiniz gibi leke bulaşıyordu. Doktor koku olup olmadığına baktı, numune aldı temiz çıktı sonuç. Babusol kullanıyorduk sprey kullanmayın artık dedi merhem verdi. Birkaç gün sonrasında da düştü zaten. Çok sık oluyormuş bu durum. Sıkıntı yaratacak bir durum yok bence