Piremsesannesii Merhaba anneler , sezeryandan ne kadar zaman sonra Ağda yaptırdınız ? Doktor muanesine 40 ‘ım çıktığı zaman gideceğim şuan sezaryen olalı 27 gün oldu, düğünümüz var aldırmak istiyorum ama dikişlerim zarar görür diye korkuyorum , doktoru da bu yüzden aramaktan çekindim. Deneyimleyenleriniz var mı ?
Yagmur12 Piremsesannesii ben uzunca bi süre maalesef jilet kullanmıştım bence sorun Allah korusun kötü bişey olursa pişman olursunuz yada netten bakın 🌸
Aysi Piremsesannesii Meraba K 7/8 gün gitmiştim hastaneye dikişlerimi cektirmeye doktorum bana demişti bugun bile gidebilirsin😀😀🙈🙈
Rumeysa_18 Bende 40 im çıktı gittim dikişlerin üstündekileri de aldırdık yavaşça cekti hiçbirşey olmadı çok korkmuştum ama hiç korkulucak birşey yokmuş
Nurrr_ Piremsesannesii benimde oyle yani oraninda alinmasi gerektigi icin jiletle kendim aldim agda olmazdi yani korktum