sedanne Diyarbakır’da depremi yaşamak da son nokta oldu. Dogumdan beri lohusa depresyonu oydu buydu derken kendime gelemedim. Su anda deprem korkusu tetikledi hiç iyi hissetmiyorum kendimi. Diyarbakırda psikolog önerisi olan var mı
Neraops sedanne vallah en iyi psikolog sensin bende adanadayim psikolog yerle bir olmuş bende qrtik sıkıntıdan günde 4 5 defa bayilma oluyor bende
Ananas123 Merhaba bende diyarbakırda depremi yaşadım ve bende Diyarbakıra döndüğümde düşünüyorum gitmeyi. Burda bekleyeyim yorumları.