Hayriyeee benim oglum da yapardi suan son 2 disi kaldi 2.azilar hala yapar ara ara. Omzuna bukme hareketi epilepsi mi olabilir yoksa enfeksiyon mu derken doktora goturdum cocuk doktoruna,kbb ye, norolojiye. Noroloji gecici distoni olabilir dedi arastirdim durdum surekli. Sonradan aylar gecti suan 26 aylik, o hareketi disi cikacagi zaman yapiyor. Sonradan bir doktorla yolum kesisti videosunu gosterdim dis dedi ve gercekten dis.