Ilaydakurt07
Meraba kızlar ❤ biz pazartesi günü sıvı kaybından hastaneye yattık dün akşam çıktık geri tahlillerinde enfeksiyon çıktı bağırsak az önce oğlum katı kaka yaptı ( bu arada 4 ay 26 günlük sadece mama yiyor ) kakası asit gibi genzimi yaktı resmen neden olur enfeksiyon dan olabilir mi rota falan değildir demi?