Merhaba işe başladım. Bebeğim 8 aylık sabah işe gitmeden emziriyorum. Sütümü sağıp bırakıyorum ama biberon tutmadığı için alıştırma bardağı ile veriyoruz sütümü. Ama midesini bulandırıyor içmiyor. Buzlukta da değil, 1 gün önceden sağıyorum buzdolabında muhafaza ediyorz ama içmiyor. Sütüm azalacak diye korkuyorum 😔