Basaksmom benim oğlumda 1 haftalıkken olmuştu 13 cıktı değer doktor yükselmez dedi bol bol emdirdim güneş ısığının altında güneşlendirsim odası bol güneş alıyodu ( bu arada karanlık olmasın odası güneş ışınlarıda sarılığı tedavi etmede etkili ) sakın çevrenizdekilerin lafına bakıp sarı çember örtmeyin su içirmeyin saat başı emzirin anne sütü alsın bol bol ve düşmeye başladıysa yükselmez içiniz ferah olsun bizimde 40 günlük falandı geçtiğinde yavaş yavaş azalıyo