minikcicegim ya kıyamam ona ben. Benim de oğlum üç yaşında ben ona şey diyorum oğlum sana kızmak istemiyorum birden sinirlendim özür dilerim , bazen anneler de hata yapabilir ben sana kızdığım zamanlarda bile seni çok seviyorum bir daha dikkat edeceğim diyorum ve emin olun anlayıp hissediyor. Ya da bir yere gidecek olsam hemen geri döneceğim şurda şurda işim var diye anlatıyorum döndüğümde de dışardayken seni çok özledim biliyor musun diyorum sarılıyorum bir güzel ben de seni çok özledim diyo ♥️♥️ Bol temas bol gülücük çok iyi hissettiriyor yavrularımıza 😍