Ozzyey ben ilk bir kaç banyosunu kendi küvetinde yaptırdım, sonrakilerde hep kucağımda yıkadım. Evin küvetine ben kendim oturup kucağıma alıp yıkıyordum, ayakta durmaya başladığından beri de bacaklarımla sıkıştırıp o ayakta duruyor öyle yıkıyorum. Küvetle filan hiç uğraşamadım şahsen o daha zor iş😬 böyle hemen yıkayıp çıkarıyorum.