7 günlük bebeğim 2 tane 2,7 mm kadar delik var dedi hayati değil dedi çogunluğu kendinden kapanıyor sizin bebiş 5 günde kilosunu yakalamış gayet iyi falan dedi 3 ay sonra bakayım dedi doktorum ama kokrtuk biz bunu yaşayan oldumu az rahatlamaya ihtiyacım var