Anneyim-a neden bende susmuyor çok üzülüyorum annesi benim
Çünkğ sizin duygularınızı, korkularınızı hissediyor. Ayrıca o bebek şu an dünyada bir tek sizin kokunuzu tanıyor. Şöyle düşünün; biz bir derdimiz olduğunda nasıl ki en rahat en yakınımızın yanında ağlayıp derdimizi anlatıyorsak, yabancı biri olunca susuyor, tepki vermiyorsak onlar da öyle. Sizin kokunuzu alınca rahatlıyor ve kendince sitem ediyor. Sizi sevmediğinden değil, sizden başka kimseye korkularını ifade edemediğinden ağlıyor. Ağlayınca panik yapmayın. Önce siz sakin ve güçlü olun. Alın bebeğinizi kucağınıza, sıkıca sarılın ve sakin bir ses tonuyla evde yürüyerek bebeğinizle konuşun. Şarkılar söyleyin, ben buradayım diyin, onu anladığınızı söyleyin. Onun yabancı birinde susmaya değil, annesinin koynunda ağlamaya ihtiyacı var.