Wolverine aynen söylediklerinize katılıyorum gece beslenmesi için bende aslında istemiyorum hele benim için daha bile zahmetli sağım yapıyorum sonuçta. Gece beslenmesini ben hatırlamıyorum ama 2 3 ay öncesi belki doktoruma sordum 2 yaşına kadar kalabiliyor normal dedi şaşırdım ama bende istemiyorum gece beslenmesi normalde. O da öyle deyince hadi biraz daha gayret edeyim dedim. Ha gündüzleri nane sütü ya da formül mama tabi 2 yaşına kadar devam da gece için katılıyorum size. Teşekkür ederim