TheMomm bizde marmara depremi kıyısındayız .. Gündüzleri bir şekilde vakit geçiyor ama gece sessizliğiyle ve karanlığıyla birlikte içime bi öküz oturuyor sanki , zar zor sabah ediyorum vallahi . Kalkınca da ilk işim oh bu gece de ölmedik deyip şükretmek oluyor 😂