Bhr28 momyy_ kaç şiddetindeki deprem için bildirim geliyor . Şu yüzden soruyorum ; 3 şiddetinde hissedilmeyecek bir deprem için de uyarı gelirse panik atağım tavan yapabilir 🤦♀️
momyy_ Bhr28 ayarlardan kendine göre ayarlayabilirsin canım bende sizin gibi 4de ayarladım altındaki bildirimler gelmiyor
Bhr28 momyy_ çok teşekkür ederim . Bende indireyim o zaman. Antep te durumlar nasıl? Evinize girebildiniz mi ?
momyy_ Bhr28 yaklaşık bir haftadır evdeyiz çadırda oğlum perişan oldu hasta oldu mecburen geldik bende aynı şekilde hasta oldum 3 aylık hamileyim sancılarım oluyor evimiz az hasarlı mecburen kalıyoruz
Bhr28 momyy_ tekrardan çok geçmiş olsun . Benim de orada arkadaşım var . Onların evi hasarsızmış ama onlar bile yeni yeni eve girmeye başladılar. Çok zor bir durum , umarım bir daha yaşanmaz
35lavanta Helbetyakalayamambeyefendi Bende çok korktum tek güvendiğim şey soğuk kanlı olmam hemen eşime seslendim ve saniye saydım resmen bi tık daha şiddetlense bebeğim kucağımdaydı zaten kızımda yanımdaydı ikisinide uyutuyordum hemen koltuğun yanına eğilecektim onlarıda alıp
Bhr28 Belinaytuana ben didimdeyim . Aydın maalesef 1. Derece deprem bölgesi . Tabiki ilçelerde buna dahil . Aslında ara ara burada deprem oluyor . Yani hissediyorduk ama son depremlerden sonra fazlasıyla korkuyorum
ZmrNsa09 Belinaytuana bende incirliovadaym canm😊incirliovadan fay hatti geciyo zaten ve zemin cok kotu alüvyon ova oldugu icn rabbim korusun artk
beratcan3446 35lavanta kurban olduğum mevlam silecek haritadan bizi. bide 28 şubat takvim paylaşımları var tabi korkudan ölüyoruz.
35lavanta beratcan3446 Ben o tarz şeylere bakmıyorum hiç ya artık okadar çok etkilendik psikolojileirmiz beter durumda tedbir alıp allaha sığınmaktan başka şansımız yok malesef
Bhr28 Belinaytuana evet aynı fay hattı üzerinde değiliz . Ama en son 1.5 ay önce gündüz ofiste olduğum bir saatte hissettim. Hatta aşağıya inen insanlar olmuştu. Ülkece psikolojimiz iyi değil .
35lavanta TheMomm Ah kıyamam ben size ya biz evdeyiz çocuklar uyudu zaten eşimde rahatsız uyuyor ben mutfakta yere oturdum tamda uyku modundaydım tabi artık uyku falan kalmadı deprem çantam hazırdı onu kontrol ettim ekleme yaptım öyle şimdi uykum gelene kadar beklerim artık ben gecede diken üstünde uyurum büyük bir ihtimalle
Samanalevi momyy_ iPhone ücretli uygulama, iPhoneda kullanan var mı? Biri şöyle bir yorum yazmış, böyle mi yoksa bir kere uygulamayı indirince 45₺ ödüyoruz sonra ücretsiz bildirim mi alıyoruz?