Ruzgarsmom1 BilalegeninAnnesi çok normal canım ellerini keşfediyor daha ileriki aylarda da ellerini kullanarak nesneleri agzına götürecek
k_tuna Benim oğlum da 3 buçuk aylık o da iki elini birden ağzına sokmaya çalışıyor acaba damakları mı kaşınıyor? Keşif gibi gelmiyor pek bana çünkü emzigini de ısırmaya çalışıyor 🙄 sizde de var mı emzik ısırma? BilalegeninAnnesi
Duygu29 BilalegeninAnnesi benimde 3 aylık oğlum. Bilhassa beni emdikten sonra emiyor elini ama nasıl iştahla herkes aç bu diyor😁 doktora sordum ellerini keşfediyor daha sonrasında da bulduğu herşeyi ağzına sokacakmış😁