adrmz54 Selam hanımlar Vileda mop tarzı bişey bakıyorum spreyli olanları varmış daha pratik geldi videolarda..kullanam memnun olan tavsiye eden var mı birde hangi marka önerirsiniz acaba 😊
Birdurummuvar adrmz54 kullanıyorum çok pratik oluyor sadece iyi süpürilmeyince tortu bırakıyor onuda tek nokta da toplayıp Peçete ile siliyorum tamam
3yasakadarsifirekran adrmz54 parexin sprey mobunu kullanıyorum çok memnunum tavsiye ederim , 2 farklı marka kullandım ama parexin bezi hepsinden iyi