Oğlum 22 aylık, 1 yaşından sonra mamayı kendi isteğiyle bıraktı. Uyku öncesi 180-200 cc kadar ballı süt içiyor şimdiye kadar kabızlık falan yapmadı. İnek sütünde olan bir vitamin varmış ve bu vitamini insanda sindirecek gen yokmuş diyor bazı kesim… Bazı kesim de ve bu kesime doktorlarda dahil, 1 yaşından sonra 500 cc yi geçmemek şartıyla inek sütü verebilirsiniz diyor. Ben sütü çok severim ve oğlumda seviyor. Gece ballı süt içmeyi seviyoruz🥰